Annons:
Etikettallmänt-om-poesi
Läst 452 ggr
[MikaelaR]
7/31/14, 10:32 AM

Tycker du att du skriver bra poesi?

En del känner att dem skriver bra poesi

andra har inte så bra självförtroende gällande sitt skrivande hur är det för dig? 

Kommentera gärna hur du känner inför ämnet!

Annons:
tlover
8/12/14, 1:07 PM
#1

Mitt i mellan, jag publicerade dikter på nätet på den tiden som jag skrev regelbundet men jag är inte så jättebra, men nog bra för att publicera någorlunda anonymt på nätet i alla fall.

l'm back

Maria
8/12/14, 1:17 PM
#2

Svårt att svara på.

Jag skrev mycket som ung och fick några dikter publicerade i tidningar men numera läser jag enbart andras verk.😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

LajvKrattan
8/13/14, 5:15 PM
#3

De gånger vi har skrivit poesi i skolan har jag alltid känt att jag har gjort bra ifrån mig.

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

[MikaelaR]
8/13/14, 5:43 PM
#4

Jag själv vet inte riktigt ibland känns det värdelöst andra gånger kanske jag fångar en känsla!

Magi-cat
8/13/14, 6:06 PM
#5

Första alternativet, är alldeles för kass. 😎

Men jag beundrar er som gör det 🏆 och egentligen ska man våga lite mer!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[MikaelaR]
8/13/14, 6:07 PM
#6

Jag tror ni är mycket bättre på att skriva poesi än vad ni kanske vågar tro

Annons:
[velvetmorning]1
8/15/14, 2:13 PM
#7

Jag känner ibland att jag lyckats få ner något som för mig är bra, men jag vågar sällan låta någon annan läsa. Ibland vill jag verkligen att någon ska läsa och ge mig konstruktiv kritik så att jag får veta någon gång, men jag skäms för att fråga.
Och så är betoningen på orden viktig och jag läser alltid upp högt för mig själv vad jag skrivit, läser jag tyst gillar jag det inte alls och då känner jag bara att jag borde lägga av direkt.

Upp till toppen
Annons: