Annons:
Etiketttips-om-poeter-och-poesi
Läst 290 ggr
[MikaelaR]
7/31/14, 10:40 AM

Tips vid sämre mående.

Om du mår sämre en dag kan du sätta dig ner och fokusera helt på att skriva av dig skriv dina känslor på papper och så kan det kännas lite lättare en stund efteråt! har någon av er prövat detta, funkar det för er?

Annons:
Nava
8/10/14, 5:14 PM
#1

Det har hjälpt mig mycket, då det alltid känns som att ingen förstår mig eller fattar hur svag och lätt jag blir sårad. Men det är ändå svårt med baktanken att mina föräldrar av någon andledning skulle läsa det, då jag egentligen inte har något att vara "deprimerad" av. Jag har ett lagom liv, saknar inget förrutom förståelse och kärlek, mina föräldrar älskar mig väll antagligen, men det är liksom deras jobb. Dom har inget val. Jag är inte mobbad eller så men det skulle ärligt talat vara så mycket enklare om alla bara ignorerar mig och stöter ut mig då dom slutar ge mig uppmärksamhet och tid som jag inte är värd.

Bright light creates black shadows.

Never say never and Never say Forever

H-lena
8/10/14, 6:53 PM
#2

Det gör jag också! Det hjälper en att uttrycka vad man känner. Genom att få ner det på papper så lättar det lite, man slutar tänka i samma cirklar.


[MikaelaR]
8/10/14, 7:01 PM
#3

Jag tycker det är jättebra att ni blir hjälpta av det :) fler borde pröva det!

H-lena
8/10/14, 7:32 PM
#4

#3 Jag håller med! I början känns det lite konstigt men man vänjer sig väldigt fort. Bra att du tipsar om det!


Upp till toppen
Annons: