Annons:
Etikettundersökningar
Läst 596 ggr
[MikaelaR]
9/15/14, 7:49 PM

Undersökning!

Skulle du våga läsa en kärleksdikt högt för någon du är intresserad av?

Annons:
Cordata
9/15/14, 9:54 PM
#1

Absolut! Jag tror att det är otroligt viktigt att uttrycka för den man älskar eller tycker om hur man känner. Både för sin egen skull och för att det gör världen lite kärleksfullare.  Man kan aldrig berätta nog om hur underbar den andra personen är för denne om man känner så, det förlorar ju ingen på  (om det är ömsesidigt då, det är ju inte bra att tjata på någon som uppenbarligen inte är intresserad). Eftersom jag gillar att uttrycka mig med dikter och musik, så blir det ett naturligt sätt att visa för min älskade hur mycket han betyder för mig. 

Sen är det kanske inte det första jag skulle göra såklart, för det är ju lite utelämnande, men när man är lite tryggare med varandra eller om man verkligen vill komma på ett snyggt sätt att förklara sina känslor på.

Glöm inte att du är älskad och helt underbar!

Cordata
9/18/14, 4:46 PM
#2

Jag är lite nyfiken på hur ni andra tänker, som har kryssat i utan att skriva ett svar :)

Glöm inte att du är älskad och helt underbar!

[MikaelaR]
9/18/14, 5:35 PM
#3

Jag skulle våga det men jag har ju vart tillsammans med min sambo i flera år nu!

tlover
9/19/14, 2:44 PM
#4

Ja, nu var det länge sen jag skrev men jag skrev en sångtext till min man när vi bara varit ihop i ca 1 år.

l'm back

Upp till toppen
Annons: