Annons:
Etikettundersökningar
Läst 816 ggr
[MikaelaR]
9/17/14, 1:43 AM

Vad får dig att skriva?

Vad får dig att skriva, vad ger dig inspiration/lust?

Annons:
[MikaelaR]
9/17/14, 1:44 AM
#1

Jag skulle säga att många gånger är det dåligt mående eller en stark känsla då jag vill skriva av mig men jag gör det mer i en poetisk form utan att jag ens tänker på det, det var så jag började skriva poesi!

Vale
9/17/14, 1:54 AM
#2

Känslor!

Medarbetare på Borderline iFokus

Cordata
9/17/14, 8:02 AM
#3

Jag skulle vilja svara bra mående, dåligt mående, en stark känsla och sett något fint :)

Glöm inte att du är älskad och helt underbar!

tlover
9/19/14, 2:41 PM
#4

Dåligt mående, därför har jag i princip inte skrivit nått på ca 10 år, jag har mått "för bra".

Ibland kan jag klämma fram en dikt eller två annars men jag tycker inte dom är bra.

l'm back

lillan-65
9/20/14, 8:47 AM
#5

ja svarade en stark kensla .  Att skriva hjelper mej att hita lösningar o har altid varit en stark sida hos mej. Ja började som liten med dagbok o egna böcker (då barnböcker o egna adventskalendrar i fantasins namn) där alla slut var lykliga (inget ja jett ut heler) o har inte kvar det eftesom ja fick flyta hastit o fick inte med mej det. Men ja skriver som vuxen med o komer nog altid jöra. Genom mit skrivande får ja fram allt ja anars kan ha svårt för.

fiore
9/24/14, 11:11 PM
#6

Svarade annat, för jag skriver alltid poesi när jag är trött. Fråga inte om varför, jag bara gör det! 😃

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

Annons:
Upp till toppen
Annons: