Annons:
Etikettskriva-av-sig
Läst 542 ggr
lillan-65
2014-09-18 09:32

VARFÖR

Jag fyller år idag o ja brukar kena mej glad just för att det är "min dag", men det jör jag inte, tårarna bara riner, jag vil allldrig mer fyla år. Jag hör hur telefonen ringer, för att ja fyller år, men ja vil inte svara o jör det inte heller, vil inte att nån ska höra hur lessen ja är. Jag har kempat så många år, till ignen nyta. VARFÖR blir mit liv så jemt. Jag skule vilja stoppa in mit liv i en film, för dom brukar ha lyckliga slut. För en del blir livet så endå, men det har inte blivit så för mej. VARFÖR venjer ja mej alldrig vid det?? VARFÖR trode ja ens på en förendring. Ja har ignet svar på det o VARFÖR vet ja inte. Folk omkrign mej tyker att "det blev ett bra slut för mej, VARFÖR kener inte ja så.  Imorgon ska ja till min kurator o ja brukar vilja det, men ja vil inte ens det o VARFÖR vet ja inte. Kansje kens allt bettre i moron, kansje jör det inte det. Kansje hjelper det att ja "skriver av mej här". Men om nån mer fyler år i dag (som jag) så grattis till dej. 🎁

Annons:
[MikaelaR]
2014-09-18 17:37
#1

Hej! jag förstår inte riktigt allt som hänt men jag förstår att du verkar ha det jobbigt idag? iallafall om det är din födelsedag så säger jag grattis! du får gärna dela med dig av en dikt eller något annat kul.

[Juel70]
2014-09-18 20:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

GRATTIS på din dag! 🙂

lillan-65
2014-09-20 08:57
#3

Tack snella ni 2. O kansje komer ja skriva mer här för just nu har ja myket kenslor inom mej. När ja skrev det "hade hela ja jett upp" men NU har ja mer enerchi en nånsin o tenker inte je upp. O det besta med att "ha förlorat" ÄR att då fins inget kvar o förlora det fins bara "att vina". O tror man på det tillrecklit myket sjelv så ska man INTE je upp. Ja är född med envishet att inte je upp o den komer fram i mej  varje gång den verkligen behövs. O ja har en gamal dikt om just "inte je upp" som ja komer dela med mej av.

Upp till toppen
Annons: