Annons:
Etikettskriva-av-sig
Läst 480 ggr
lillan-65
2014-10-24 11:42

VAD jorde ja för fel

jag kom till dej för att bli frisk, sjelvklart förstog jag att det fans en risk.  Jag var beredd o ta den, men du valde att avsluta mej. Jag fick en ny sjukdom ja inte förstår endå undra du inte hur ja mår.  Min kensla att vilja springa in i skogen så långt det bara går, är så stark att ja inte ens kener av mit sår. Ja hitar inget sett o hejda mej sjelv.  Kansje hjelper det att skriva av sej här där ignen vet VARFÖR.

Annons:
[JeanetteK]
2014-10-28 20:06
#1

❤️Fint

lillan-65
2014-10-29 11:47
#2

TAC jaenettK, ❤️ . Kenslan av att "vilja sprigna in i en skog så långt det bara går" är borta nu o allt kens bettre. Det är konstit med det men när ja kener mej förtvivlad över nåt så komer just den kenslan o ja vet inte varför. Men det är nog tryghets kenslan ja vil åt ijentligen o i en skog kens det tryckt o man är som omsluten (skydad) av just skogen o allt är tyst o man kan tenka ifred. Men ja är med dålig på o hita (tapar bort mej sjelv liksom om var ja är så det är ignen bra lösning för mej ijentligen)  Ja har fåt slut med min läkare ja hade inanan i linköping o ja kende mej utlemnad o som inen tryghet i värden fans kvar för mej o lite så kener ja enu lite, men det är bettre i varje fal.

Upp till toppen
Annons: