Annons:
Etikettskriva-av-sig
Läst 546 ggr
lillan-65
2015-02-27 09:22

orolig

Ja sitter o försöker tenka ut vad du skule sackt åt mej o jöra, men allt kens tomt, bara tomt. Ja bleddrar i min kom ihåg bok om ord ja sparat från dej o ja är orolig för vad som hent dej. För mej var du inte bara en kurator, du blev den mamman ja alldrig haft, fast det vet du inte om men ja tror du fårståt att ja jilar dej.  Igår skrev ja ett brev till dej som ja inte kan posta, men det kendes endå bra o få skriva det fast du alldrig komer få det. För då fick ja endå beretta för dej vad som hent. Snart ringer min telefon oja vil inte svara, ja kener mej sjelv ororlig för hur ja ska klara allt ja måste klara o ja vil tro det ska gå men tror det inte endå, fast det får ja apselut inte visa. Alla möjliga tankar snurar i mitt huvud. Det kens som alla kan o vet så myket, o ja fundera på HUR o NÄR fick dom lära sej det. Ja försöker tenka på allt bra som hent i mitt liv, men kenslan försviner inte endå. Tårarna riner o ja hitar ingen lösning, ingen bra i varje fal, det fatar ja sjelv.  Den enda vetiga lösnignen ja kan tenka ut är o mejla min doktor ja hade förut, men förmodligen har hon glömt mej, o skule ja ha turen att hon inte glömt mej kansje ja ha oturen  att hon alldrig ser mit mejl.  Ja tilhör inte det sjukhuset lengre o har inte rett o be hene om hjelp.  Min man tyker vi ska venda oss dit endå för o beretta hur allt blev men ja kener bara att ja måste tenka tenka o tenka. Ja kan desutom inte prata med min kompis om det förslaget för ja har förståt att hon inte jillar hene o på det vet ja inte varför men ingen kan ju jilla alla. Men för mej var hon den besta. Nu är alla dom besta borta ur mit liv o ja kener mej utlemnad o ensam o vil inte mer. Ja fundera på om ja skule ringt min handlegare men ja har bara pratat med hene en gång o mins inte ens henes röst. Så det törs ja inte. Men min kurator hade nog tykt att det va just det ja skule jöra. Men ja måste tenka o tenka o tenka först.

Annons:
lillan-65
2015-02-27 12:52
#1

Enu har ingen ringt o ja tenker nu att desto mer tid ja får o tenka HUR ja ska jöra är bra för mej. Så derför vil ja inte sjelv ringa upp. Kansje är hon sjuk i dag för hon är det ibland. Ja har inte heler ringt min handleggare för ja är redd för frågor ja inte kan svara på (o som ja borde kuna). JUST NU kens det som VAD SOM HELST får henda i mit liv. Ja vet att min kurator hade velat att ja ska va en star person nu om hon vetat vad som hent för hon tyker ja är en överlevare fast just nu önkar ja att ja INTE va en överlevare. Ja ska skriva till min kompis o bola tankar med hene för IBLAND liknar hon min kurator o kan få mej kena mej stark o må bettre. Bra för mej att dena sidan är nerlagd för då kan man skriva av sej utan nån vet. Ibland kens det skönt o kuna posta iväg nåt som bara hamnar ut i toma intet. Som nu. kram till mej sjelv

Upp till toppen
Annons: