Annons:
Etikettskriva-av-sig
Läst 381 ggr
lillan-65
6/22/16, 11:27 AM

Min vän

Ja önskar ja kunde posta deta brevet till dej men det går inte. Ja tenker på dej ofta utan o nånsin sett dej o alla våra samtal. Ja vet inte om vi nån gågn mer komer kuna pima till varan. Ja vet bara dit förnamn o inte mer. Inom mej undra ja om ja kansje nån gågn skrev mit efternamn. Ja kolar mejlen varje dag för o se om du kansje luskat reda på mej. Ja vet inte om nån dött eller VAD som hent o om det komer lagas eller inte. Kan man skana nån man aldrig sett? Jo det kan man. Hopas aparaten snart blir lagad o ja hopas du får fin midsomar med jetemyket sol. TUSEN MILJONER KRAMAR.

Annons:
lillan-65
6/23/16, 4:03 PM
#1

idag skule ja berettat för dej HUR det gått. Så derför jör jag det endå utan att du får veta. Det har gåt jetebra hos kuratorn. Presis som du skrev så skule ja je det tid o det blev BRA. Ja berettade allt för hene om HUR det är på mit jobb. O det kendes skjönt att ja kunde det till nån. O ja tilomed frågade OM ja fick fråga hene en sak o jo det fick ja så ja frågade om hon kende min shef o hon sa NEJ men att hon hört talas om hene o HUR kunde hon inte seja för hon har tystsnadsplikt o det kendes med bra o veta. Så kansje har nån mer på mit jobb varit o berettat (som ja jisar bara). Ja fick med ny tid hos hene o hon sa med 2 alternativiv som ja skule hjöra OM det strular för mej i heljen o det kens med bra. O skule ja behöva va hema så kan ja det för det är INTE mit ansvar som min shef jett mej o det var hon berjseker på att det jilrades INTE så. O min kurator komer vara med mej om det skule behövas mot min shef. Hon tykte med ja kunde sjusksriva mej i heljen men NEJ ja vil ha pegnarna helst så ja tar alteranatitvet 2 att OM det blir strul sjsuskriverja mej o gå hem. O ja hade med otur på busen dit idag för ja fick en tyngdkenslalanfal när busen kom o javinglade till då o tapade balansenen o busshsfören trode ja var onykter o ja inte skule få följa med på busen men sen såg han att ja inte va det o ja fick förklarara för han när alla mensjor satt på busen o lysnade o glode på mej o ja kende mej jetelesen inuti mej o otur att det kom JUST DÅ. Ja hade ståt o ventatat på busen en kvart o det kunde ju komit tidigare så det började otur o då tenkte ja på busen att ja vile bara åka hem o skita i allt men TUR så jorde ja det inte eftersom nu kens det bettre efter pratat med kurataorn o ja kener att ja nog jilar hene. TUSEN KRAMAR

lillan-65
12/29/16, 2:54 PM
#2

myket har hent som ja inte kan beretta för dej men ja tenker posta det här rett ut i luften så kens det som ja berettat för dej. Min halvbror tverdog på anandagen o ja hade tenkt o je han en julklapp men hjorde inte det för ja vile inte gå på det husområdet för det hade nys varit ett rån där. o tenkte ja venta men nu är det försent. tror obdutjonen komer visa varför han tverdog. jo ja saknar o inte kuna rigna till han. det är jobit. ja har med varit på faket o ja är redd att ja sackt mer en ja ska om min shef. ja har med shikat shema till min doktor o ja ska sen i februari prata med hene men allt verka ganska mörkt nu. OJEMT när det kens mörkt trösta ja mej med att ja kan altid sprigna ut i skogen o jöma mej om det blir allt så hemst som ja är redd för att det ska bli. Ja har ju inte ijentligen hjort fel men endå kens det som ja hjort det. Ja har gåt ijenom allt o 1 ja sa ignet faket viste redan om det o shoka sit eget shema är inte brotslit heler så ijentligen skule ja inte behöva vara orolig. O min doktor är snell o skule inte jöra det vere för mej kener ja mej seker på. ja vil inte bli arbetslös för det skule ja inte klara för då skule ja bli så ensam eftersom ja har igna riktiga kompisar. ignen ja prata med som ja hjör med dej. Men min föra kurataor sa jemt 1 kan ja dö av det. nej det tror ja inte. 2 hamna i fengelse, nej. o är det nej på båda är det ofarlit. ja ska prata med min doktor om allt när hon rigner o ja hopas hon tyker faket hade en bra ide på allt. o faket sa med att ja är sama person som inan o vil mer en ja kan o ja måste tenka mer på att må bra föst. julen har vart bra utom att min halvbror dog förstås. i nyår ska ja drika shamapanj o det ska bli kul o vi ska ha dom fina höga glasen som ja jilar. ja ökar min medecin nu o nej då borde ja nog inte drika det men det tenkar ja endå men bara ett glas o sen ha ica cider resten fast I DOM glasen såklart. o humer sopa tror ja det blir. det är med lett o svelja. den biten har varit lite jobig i jul tyver. alla prata o ja ska det med o lukas dålit för då seter ja i halsen.  hon på faket är bra men vet om problemen på min arbetesplast o tenker gå vidare med det utan o seja mit namn men endå är ja ororlig. o nu blir ja som en brevduva o påsta deta brevet till dej i luften. tusenmiljoner kramar

lillan-65
12/31/16, 2:40 PM
#3

vil önska min kompis gott nytt år o hopas hon har kul. TUSEN MILJONER KRAMAR TIIL DEJ

lillan-65
9/4/17, 7:29 PM
#4

vet inte hur ja akunde glöma dena sidan. MEN det spelar inte nån rål för du får det inte endå som ja skriver till dej, Ja ahr så myekt o beretta o ja ahr fösökt o TENKA o så VAD du skule jett mej för råd. idag trefade ja en grane som ja inte lengre är grane med men vi pratade myket förut i tiden. O hon tukte ja skule beretta ALLT för min kuratator om vad ja haft för tankar o kenslor o vad ja jorde nåt dumt med. men min andra kompis som ja treefade för nån veka sen sa NEJ beretta INTE då tvågninspera dom dej på psyket o låser in dej i ett rum emn det trode INTE min grane. hon sa att så gå det inte till o att aj kunde ju FÖST fråga min kurataoror HUR det gå till o SEN beretta om det INTE gå til så. o jo det va ju smat. o hon tykte med ja skule håla alla mina tankar bara till dom som är profs på o hjelpa o inte nån kompis. ja hopas du har det bra o skolan går bra o du mår bra. Ett tag kende ja mej lite arj på dej för du inet skrev men nu är ja inte det mera. mest lessen o fundera hit o dit. MEN ja tyker med att du hjör rett i o satasasa på skolan o så o så tenker ja att klara du dej utan mej så måste ja med det. O jo det går såklat. men ja saknar att vi hjelpte varan o fans jemt för varan. ibland har ja med varit lite avesnsjuk på all den turen du hjemt haft men ja är med glad o för din skul. kansje komer vi ijen o hita varan nånstanans om forurmet staratatar upp ijen men nej det tror ja inte. hål tumarna för mej i mon fast ja vet att du inte vet det men ja vet att du skule hjort det om du vetatat att ja sackt så. TUSEN MILJONER KRAMARARAR TILL JDE

lillan-65
9/26/17, 7:08 PM
#5

Ja hade verkligen behövt dej nu. du anar inte så muket problem ja ahr o dom ja ijentltigen SKA pratata om det nu med fatar inte mej alls HUR ja menar. idag har ja gråtititit hela dan. tandsjöterskan är bra men det är ju atndläkarn som bestemer tror ja i alle fal. ONEJ den går INTE o pratata med. jo ja ska till kuratarorn snart men nej vad ska hon hjöra. hon kan inte hjöra nåt o nej det hade såklat inte du heler kunat men du hade jemt bra förslag o hur ja skule tenka o du va bar o prata av sej med o ibland hjelpte det o bara skriva till dej så hiatde ja lösningen sjelv. SÅ det hopas ja på nu fast ja vet du aldrig komer se deta brevevet. o kansje komer ja aldrig mer kuna skriva med dej. ja sakanar dej jetemyket. ja kener emj som det inte hjeleper o cukla just nu. o jo det skule ja för o håla vatnenet ovanför huvet. men det hjelper inte idag. dom tyker att man kan se SEN HUR det blir. dom fatar inte NÅT. ja behöver veta o palanera. ALLA mensjor är inte flumiga som dom verka vara. ja vil inte ens jöra opratajonenen o vet enu inte inom mej OM det ens komer bli så. JO DOM TROR DET men aj tenker in te seja till nån om HUR ja tenker inom mej. HUR akn man va så jumla hjertlös som dom ÄR. NEJ ja jobar inte med munenen som den knepa tandläkarn sa MEN ja bli retad o folk tyker ja är eklig o HUR tror han det kens. ja jobar jemt o shöter mej på allt o endå så bli det såhär när ja beheöäver det, ja vet inte VAD du skule jett mej för svar om du kunde läsa det aj skrev men ialefal så saknar ja dej. hopas det går bra för dej med skoalan. TUSEN MILJONER MILJONNONER KRAMAR

lillan-65
9/27/17, 8:46 AM
#6

Ja kansje har komit på det. låg lenge o tenkte i går kveel o sovit dådlit i natt. MEN jo ja aklarara mej uten mat faktist en ehl dag för det hjorde ja ju när ja var liten. SÅKLAT klara ja det nu med då ju. ja är bara ovan med det nu. ja ärte på kvellen det som går såklat o sen dan efefter jobar ja jivetvis typist lågn dag efetersom det är helj o då klararar ja mej o inte äta nåt o ja sejer o titar ner hela tiden så det inte suns att ja har fåt prorblem med magen o det bero på verktableter tyver o en doktor sackt ja skule vila magen o bara drika vaten o det i min flaska. titar ja ner så suns det inte det enda duma är attaj lespapar om ja inte ahr tender i munenen o på det ahr aj eun inte hitatatat nån lösnigngn. o sen när aj komer hem från jobet äter ja myekt gröt eftersom det komer ja kuna äta o sen nesta långa dag så är det ju sama persosnal o är det inte det så sejer ja laika ijen. DÅ HAR i ale fal JA tat ett ebslut efetersom den flfumiga atndläkarn INTE klara det. kansje inte VERDENS besta beslut MEN det ÄR ialafal ett beslut. helre ett dålit beslut en ignet beslut alls. JA måste iallefal ha en plan even om DOM flumjökarna INTE kan ha det. nu fufndera ja på om ja kansje skule stopa upp ett tygenmi som två tender så kansje det funkar på lespet. ja sak fundera men ja TROR deta är ett BRA föslag endå. så jumla typsist att ja fik opratjonstid när ja jobar dan efter o hela den hejlen. O ijenetligen den dan ja opepersasas med men ja tar sememster den dagen o ska lega in om det i moron tenker ja nu. MEN ja ahr enu inte beststemt mej för OM ja ens ska gå med på allt. o sen rignde dom igår IJEN o sa OM ja inte vil at den tableten inana opratjon så måste ja inte men det är för deras skul o min sa dom. HUR akn man rigna o vela hit o dit o dit o hit ijen. ja blir galen på dom- nu ahde ja ju redan rignt mit sjsukhus o kolat om det va okej o då skule aj ju rignt i onödananan om dom endra sej ijen . HELA DET STELET kens onödit. dom är onödiag HELA DOM. ONÖDIGA O FLUMIGA emn den sjöterskan va i alle fal snell. idag sak ja ut o gå ehla jumla dan i sksogen. TUSEN MILJONER KRAMARARAR

Annons:
lillan-65
9/27/17, 8:53 AM
#7

o skuel den ekneppa atndlekäarn seja att du akn sjsukanmela dej sjelv så komer aj bara seja OKEJ. ja tenekr INTE förkrlara att ja inte akn det efetrsom min shef är just nu arj ijen som hon ju är ibland o ja ahr inte nån då aknsje som hjelper mej o i datan hur amn hjör o ahr amn sjsukintyg beheöver amn inte hjöra det sjelv i datan för då skule ahn bara seja då får du lära dej o ahn skule inte fata att det är HUR MUKETET som helst JEMT o få in i huvet så NEJ det gå inte lära sej. INGEN IDE o förkrlara NÅT för ahn.

Upp till toppen
Annons: