Annons:
Etikettdela-med-dig-av-en-dikt
Läst 122 ggr
Soligajag1
6/10/19, 9:09 AM

Berätta om er själv!

Hejsan !  🙂🌺 

Måndag morgon , , lite seg då . . det blåser ute , halvklart men solen skiner .  Här kan ni väl skriva lite om er själva , hur ni är . Tack. 🙂 Vore kul att få veta hur ni är , vad ni pysslar med. mm. 

Jag kan börja : 

Jag är en kvinna som älskar att skriva av mig i stridens hetta , när jag är ledsen , arg , bitter , sårad, Glad i hågen ,mm.  

Jag lever ensam nu med mina två kissar , har 3 barn som är vuxna nu , 34 , 32 och 25 .  Härligt när barnen är stora och klarar sig själv .  Jag har varit gift med en chilenare , varit sambo efter det .  Livet ter sig på olika sätt . Har jobbat i hela mitt liv, inom affär , sedan blev det restaurang och Cafe .  Jag kör järnet 😂 skrattar . Älskar att möta nya människor  som jag har gjort i mitt jobb.  Nu är jag hemma och vilar , kände att jag höll på att gå in i väggen ( har gjort det en gång)  inte en gång till. Stoppade mig , bra sa min samtals tjej på Hälsocenter .  

Nu är jag en dag i taget , är inte på gång hela tiden som förut , måste ta det lugnt , huvudet liksom säger ifrån. 🤪😴 sover mer nu. 

Så , nu vet ni lite hurdan jag är.  

Inte världens bästa foto ,  här sitter jag med min dotter Catarina  , vi brukade åka till Spanien , min man tar bilden . alltid med kameran i hand. 

Tänk va tiden runnit iväg, , 😉

HH 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: