Annons:
Etikettpoesi-ifokus
Läst 361 ggr
Soligajag1
6/13/19, 8:29 AM

Vad pysslar ni med när Regnet öser ner ??

Godmorgon denna regniga Torsdag den 12 Juni . 

Vad brukar ni pyssla med när det är regnväder ?  Ni som jobbar måste ju åka och jobba såklart .  

Men alla ni andra , vad gör ni då ?  Löser ni en bra bok ,  bakar ni , stickar ni , pysslar med olika saker ?  Ni kanske t.om har en speciell hobby ? skulle va kul om ni berättade det här , 🙂

Jag läser , lyssnar på en bok , denna just nu ; 

Skuggorna / Katarina Wennstam , den är riktigt spännande ! 🙂 En deckare kan man säga .  Det är stiltje i  "hjärnkontoret" angående skrivandet . Jag har sådana dagar med .😉 

Soligajag1

HH 🙂

Annons:
JMW
6/13/19, 10:15 AM
#1

Ja du, det finns alltid något att göra. Just nu håller jag på och syr om en klänning till en tunika. Byter lakan idag. Ska montera upp ett myggnät i en dörr. Vattna blommorna. Dammsuga. Tja, det finns att göra. Givetvis lyssnar jag på bok samtidigt. 😃

Sällan jag bara sitter rakt upp och ner och gör ingenting.

Soligajag1
6/13/19, 10:43 AM
#2

Så härligt ! 

Va duktig du är .  Vad lyssnar du på för bok ? Jag lyssnar på Skuggorna/ Katarina Wennstam , deckare .  Mycket bra . 🙂

Så härligt att kunna lyssna på  en bok ( kunde inte det förut , somnade jämt) 

Jag väntar på Mimer , som ska fixa fläkten  , ordentligt . ( dem va här igår och satt upp en ny fläkt.)  

Jag pysslar med annat under tiden , sitter här på iFokus och skriver i olika grupper.  Äter en sen frukost nu , kaffe och knäckemacka med skinka och skivade tomater. Mums!  ( Vill inte äta vitt bröd , eller bröd ) 🙂

HH 🙂

JMW
6/13/19, 11:16 AM
#3

Just nu lyssnar jag på "Den hand som skälver" av Kjell Eriksson. Det är den 8:e boken med kriminalinspektör Ann Lindell.

Jag har lyssnat på ljudböcker i många många år. Eftersom jag arbetar hemma så är det skönt att göra, tar också bort det tråkiga i jobbet som ju ibland händer.

Soligajag1
6/13/19, 11:27 AM
#4

Okej , vilken är den 1:a boken ? Ska man lyssna på dem i ordningsföljd ? 😀

HH 🙂

Soligajag1
6/13/19, 11:32 AM
#5

Läste nu om en annan av honom / Nattens grymma stjärnor , har du lyssnat på den ?? den verkar bra . 🙂 Ska lyssna på den nu .

HH 🙂

JMW
6/13/19, 11:37 AM
#6

Om du söker på Storytel efter "Ann Lindell" så får du upp alla böckerna. Det är 11 stycken om henne. Boken du ska lyssna på är  bok 6. Det är ju att föredra att lyssna i ordning.

Annons:
Soligajag1
6/13/19, 12:51 PM
#7

Tack så mycket ! Så bra , jag är medlem på Storytel , söker på Ann Lindell , bok 6 , 😀❤️

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: