Annons:
Etikettdela-med-dig-av-en-dikt
Läst 203 ggr
Soligajag1
2019-07-30 05:21

Regnet slår mot fönsterbrädan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Tisdag den 30 Juli och det regnar . Äntligen blir luften lättare att andas , värmen har gjort oss lulliga och avtrubbade . Nu är jag så tokig så jag går ut i regnet och njuter av detta som ett barn på äventyr. Det får mig att le stort och tänka tillbaka på barndomen när man står i dessa vattenpölar med gummistövlarna .

HH 🙂

Annons:
[Andeljus]
2019-07-30 05:39
#1

God Morgon på dig 🙂

Regn här också och bara 10 grader, kanonhärligt och som dig så går jag ut i regnet och njuter.Älskar regn och åska,snö,blåst och väder som tar i för man mår så gott och känner sig som ny när man vart ute och njutit i kyla,blåst,snö och regn.

Många eller alla i stort säger oväder jag är tvärtemot och tycker det är finväder 😃

Önskar dig en härlig dag i regnet 🌈

Soligajag1
2019-07-30 06:26
#2

#1  Jag Älskar inte regnet men tycker att vi behöver det nu efter dessa varma dagar . Sen är vi inte vana i detta land med denna värme  och då återkommer jag oftast till förra årets hetta  som pågick hela sommaren ! 

Då tyckte jag synd om alla gamlingar som kämpade med värmen.  

Idag njuter jag .  Så Tack detsamma ! 🙂

HH 🙂

JMW
2019-07-30 07:42
#3

Vad härligt för er! Det är väldans mulet men inget regn ännu.  Hoppas det kommer för det är ju så torrt.

Soligajag1
2019-07-30 08:15
#4

#3 Ja , visst är det ! Håller tummarna att regnet kommer hos dig med ! 😀👍

HH 🙂

JMW
2019-07-30 10:19
#5

Nu regnar det! Fast jag saknar värmen.

Tanita
2019-08-01 13:27
#6

Jag älskar alla väder, men i rimliga mängder. Just nu skulle jag tacka för en skvätt regn.

Annons:
Upp till toppen
Annons: