Annons:
Etikettpoesi-ifokus
Läst 136 ggr
Soligajag1
2019-08-07 16:55

Godmorgon Onsdag 7 Augusti

Godmorgon denna " mitt i veckan dag" Onsdag 🙂 

Förr om åren hette det "Lill lördag" 😉 sen gick man ut med "gänget" och dansade av sig . 🙂 Brukar ni gå ut och svänga era lurviga då och då?  Kanske blir en Öl 🙂 ikväll , jag är ledig imorn .  

Det är just nu 15 + och mot kvällen ska det bli 21 + !  Yeahhh. . ☀️👍 

( Typiskt , glömde skicka iväg denna 😕) 

Klev nyss innanför dörren, , pust och stön 😓   Vila tack! och lite mat! 🙂 Önskar er alla poeter en fin kväller ! 

Soligajag1 

( mitt eget foto) 

HH 🙂

Annons:
Tanita
2019-08-07 20:19
#1

God kväll får jag säga då. Visst hände det att jag gick ut och dansade på onsdagar när jag var yngre! Det var roliga tider … 🙂

Pasta blev det här också. Gott!

Soligajag1
2019-08-07 20:28
#2

#1  Godkväll .  

Ja, , härligt !! Jag bara älskar att dansa ! 👍

Förstår dig , det va roliga tider då. .   

Mums med pasta , , o såsen inte så tung heller .   med zucchini , aubergine, röd lök , champinjoner , buljong o riven ost . 🙂

HH 🙂

Tanita
2019-08-08 07:28
#3

Vilken härlig sås du gjorde 👍

Soligajag1
2019-08-08 07:49
#4

#3  Tackar ! 🙂  Såsen är till och med godare dagen efter tycker jag , då har den liksom  "tagit sig" 😉 eller vad man säger ,  Mums !  Äter denna idag med ! 🙂 

Funderar att tillaga den på jobbet med , inte alls jobbigt , fast jag är ledig så brukar jag åka in till stan , svänger in till jobbet en sväng . En del dagar har jag till och med bakat nåt ( får betalt )  såklart. 

Nu är jag så sugen att göra denna sås för att den är vegetarisk ( killen som jobbar idag äter bara vegetariskt)  🙂 men det finns en dag imorn med .

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: