Poesi Ifokus

Godmorgon Onsdag 7 Augusti

2019-08-07 16:55 #0 av: Soligajag1

Godmorgon denna " mitt i veckan dag" Onsdag Glad 

Förr om åren hette det "Lill lördag" Skämtar sen gick man ut med "gänget" och dansade av sig . Glad Brukar ni gå ut och svänga era lurviga då och då?  Kanske blir en Öl Glad ikväll , jag är ledig imorn .  

Det är just nu 15 + och mot kvällen ska det bli 21 + !  Yeahhh. . SolTummen upp 

( Typiskt , glömde skicka iväg denna Vilar huvudet i handen

Klev nyss innanför dörren, , pust och stön Kämpar   Vila tack! och lite mat! Glad Önskar er alla poeter en fin kväller ! 

Soligajag1 

( mitt eget foto) 

HH Glad 

Anmäl
2019-08-07 20:19 #1 av: Tanita

God kväll får jag säga då. Visst hände det att jag gick ut och dansade på onsdagar när jag var yngre! Det var roliga tider ... Glad

Pasta blev det här också. Gott!

Anmäl
2019-08-07 20:28 #2 av: Soligajag1

#1  Godkväll .  

Ja, , härligt !! Jag bara älskar att dansa ! Tummen upp

Förstår dig , det va roliga tider då. .   

Mums med pasta , , o såsen inte så tung heller .   med zucchini , aubergine, röd lök , champinjoner , buljong o riven ost . Glad

HH Glad 

Anmäl
2019-08-08 07:28 #3 av: Tanita

Vilken härlig sås du gjorde Tummen upp

Anmäl
2019-08-08 07:49 #4 av: Soligajag1

#3  Tackar ! Glad  Såsen är till och med godare dagen efter tycker jag , då har den liksom  "tagit sig" Skämtar eller vad man säger ,  Mums !  Äter denna idag med ! Glad 

Funderar att tillaga den på jobbet med , inte alls jobbigt , fast jag är ledig så brukar jag åka in till stan , svänger in till jobbet en sväng . En del dagar har jag till och med bakat nåt ( får betalt )  såklart. 

Nu är jag så sugen att göra denna sås för att den är vegetarisk ( killen som jobbar idag äter bara vegetariskt)  Glad men det finns en dag imorn med . 

HH Glad 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.