Annons:
Etikettskriva-av-sig
Läst 209 ggr
Soligajag1
2019-08-14 06:55

Godmorgon Onsdag den 14 Augusti

Godmorgon denna Onsdag , mitt i veckan dag . 🙂 

Hur har ni det ?  Skiner solen ☀️ hos er ?  eller regnar det . 

Här försöker solen tränga sig igenom dem mörka molnen.  

Min gpá kisse har spytt ner mitt överkast så jag är inte så glad 😮 åt honom just nu.  Funderar på varför han gör så?   

Nu ska jag strax gå till tvättstugan .  

Sedan ville jag så gärna lägga in en bild från barndomen , var står jag då? ser ni det ? sedan är det mina systrar + min moster ( min mamma och mormor väntade barn samtidigt , lustigt)  😃 

Lägg gärna in en bild på er när ni va en liten flicka /pojke , vore så kul ! 🙂 Dikten kommer sen. 

Soligajag1 

( Mitt eget foto som jag fått av mamma ) 

HH 🙂

Annons:
Tanita
2019-08-14 07:21
#1

Hi hi, vilken söt och rolig bild. Min första tanke var att det är du som försöker smita ur bilden och hitta på något skoj men jag tror du står längst till vänster och undrar vad den lilla parveln nu har hittat.

God morgon! Här skiner solen och mitt överkast är inte nerspytt så jag har det bra.

Soligajag1
2019-08-14 07:37
#2

#1  Tackar ! 🙂

Visst är det jag som står längst till vänster i bilden . Min syster hittade nåt intressant i gräset och ville plocka upp det såklart! 

Ja, , överkastet är inne i maskin nu , eftersom det är så stort så fick bara den plats i maskin . 😮 + att jag la dem andra kläderna i nästa maskin . 

Sitter här och skriver  i all skönaste ro , är ledig idag med . 🙂 Funderar på att cykla till pappa sen efter tvättstugan , ta  med bullar åt honom. 

Köpte en cykel ( begagnad ) igår av en vän på Biblan.  Så fin är den , sedan  promenerade jag med den till Cykelgaraget som ligger i närheten , där hjälpte mig en kille med luft och höjde sadeln åt mig.  🙂 

Cyklade hem glad 🙂 i hela mitt inre . 

Bild kommer strax , på cykeln.

HH 🙂

Soligajag1
2019-08-14 07:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Cykeln , Crescent !

HH 🙂

Tanita
2019-08-14 08:18
#4

Vilken fin cykel! 👍

Soligajag1
2019-08-14 08:31
#5

#4  Tackar så mycket!  En crescent till  och med , det märket ska visst vara bland dem bästa .  🙂 Brukar du cykla ??  eller promenerar du hellre ?

HH 🙂

Tanita
2019-08-14 17:39
#6

Jag cyklade mycket när jag var yngre, men nu promenerar jag hellre. Jag tycker att jag ser så mycket mer när jag går.

Annons:
Soligajag1
2019-08-14 18:22
#7

#6 Jag förstår .  Jag tycker likadant ibland , ser så mycket mer när man promenerar och kan även njuta av sommar värmen tex. 🙂

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: