Annons:
Etikettpoesi-ifokus
Läst 266 ggr
Soligajag1
2019-08-16 06:17

Godmorgon Fredag 16 Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Poesin blir tom idag , huvudet är tungt som ett bowlingklot , Blir att vila och ta det lugnt. 😀😴 Önskar er en fin Fredag ! Soligajag1 ( mitt eget foto)

HH 🙂

Annons:
JMW
2019-08-16 07:09
#1

God morgon Soligajag!!

Visst är det härligt med fredag även om det för mig inte spelar så stor roll. Jag jobbar ju alla dagar om det behövs. 

Fin fredag till dig också!

Soligajag1
2019-08-16 07:25
#2

#1 Tack så mycket . Ja , så är det för mig med , jobbar varje dag . Men nu går det mot hösten , då är det stängt på Konst / Länsmuseet där jag jobbar ( inne i Restaurangen som finns i samma hus) Har för mig att dem flesta konstmuseer har stängt på Måndagar . Så då jobbar jag inte ( om det inte är något möte , många företag har det då , då har vi hand om deras fika , mat och eftermiddags kaffe ) Nu är jag lite förbryllad på den ena katten , 🙀 han springer runt som en jojo , 😺 ( ha ha . . Som matte då 🤣🤪 men det är ’fel’ kisse , den som oftast gör det ligger o snusar gott ! 😽 Kissar är bra roliga! 😻😽🤣

HH 🙂

JMW
2019-08-16 07:32
#3

Har ingen erfarenhet av katter alls. Kanske är han bara glad? Det spritter i kroppen.  😃

Soligajag1
2019-08-16 07:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

# 3 Ja , eller orolig 😸 men han gick o la sig med brorsan nu , skönt ! ( Alla är vi olika , jag har haft katt sen jag va liten , vi bodde i ett hus ute på landet . ) Sedan dess har jag själv haft katt. 😀😸 Såhär satt han igår , sen tog jag ner honom från bordet. Vi satt och mös i solen ! ☀️

HH 🙂

JMW
2019-08-16 08:01
#5

#4 Mysigt! ❤️

Jag är allergisk mot katter så kanske därför så har jag lite svårt att förstå dem. Har haft hund i över 30 år men har nu ingen alls. Vår älskade Elsa fick somna in på sin filt i köket i december förra året. 
Det blir nog hund igen lite längre fram i livet.

Soligajag1
2019-08-16 08:13
#6

#5 Då förstår jag.  

Ojojdå, beklagar ❤️ måste va ensamt nu då, det är ju en familjemedlem som man saknar innerligt!  ❤️

HH 🙂

Annons:
JMW
2019-08-16 09:01
#7

#6 Det är ensamt. 8 månader har gått och jag saknar henne så mycket. Gråter fortfarande ibland.

Soligajag1
2019-08-16 09:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

#7 Så jobbigt ! Förstår dig verkligen , stackare! ❤️ Skickar värmande tankar härifrån ! ❤️❤️❤️ Kramar om ! ❤️

HH 🙂

JMW
2019-08-16 09:14
#9

#8 Tack goa du!

Soligajag1
2019-08-16 19:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

#9 Hejsan , Kväll nu , kom hem ca 17.30 , så trött efter jobbet , 😴 har jag blivit gammal eller ?? 🤣 Satt mig i fotbad och njöt! Tog en kopp Te med honung i ! 😀👍 Nu äter jag lite lasagne jag lagade härom dagen , 😀 Ha en mysig kväller ! Kram ❤️🌺

HH 🙂

JMW
2019-08-16 20:18
#11

#10 Hej själv!!

Jag har suttit några timmar (känns det som) med min nya mobil. Hämtade den i eftermiddags. Så mycket uppdateringar så hälften kunde räckt. Var ju sen tvungen att fixa till den så den passar mig. Ringsignaler, bakgrunder, sms-signaler mm mm.
Nu tror jag att det är ording på den. 
Skönt med mobil igen. Varit utan hela veckan.

Nu ska jag slänga ner mig i soffan och bara slappa.

Upp till toppen
Annons: