Annons:
Etikettdela-med-dig-av-en-dikt
Läst 137 ggr
Soligajag1
10/11/19, 8:20 PM

Underbar helg!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Helgen blev en toppen succé! 😀😋🌹☕️ Soligajag1 Vilken värmande glädjefull helg. Satt i nattens sista timme med köket fullt av godsaker som skulle säljas till alla mysiga och förväntansfulla kunder. Sonens händer knådade degen med rasande fart. Remsor långa som rör från värme elementen. Det går att skapa något med hela ditt hjärta. Ögonen tindrar från dessa barn som pekar åt mor sin och utbrister: En sådan påse vill jag ha. Slanten och påsen byter plats, kan man njuta mer utav dessa nyfikna blickar som stillar deras begär. Vänskapen man delar med dessa 'knallare' är så kärt och njutningsfullt. Ena stunden får man en klapp på axeln för att man ställt upp medans i nästa fångas in i en varm kram. Vi är alla olika människor som möts på detta sätt, finner gemenskap och värme hos varann på nolltid. Leendet blir bredare och bredare, skrattet skallar i hela lokalen så att det ekar i väggarna!! Kom till oss och njut utav våran vänskap och glädje!!

HH 🙂

Annons:
Soligajag1
10/14/19, 9:20 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Poesi och dess innebörd! Kämpar varje dag med denna grupp/ Poesi 😀❤️📖🌹 Ger detta en chans till ! Det är detta jag vill ! Skriva ✍️ så pennan glöder . Så det känns att kroppen ’blöder ’👹🤡🤗 Nästa dag är allt tungt , får intala mig att det blir lugnt! Ge mig ork och lust, Inte lyssna på någons röst . Bara vara , 🥺 snälla rara 🙏!

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: