Poesi Ifokus

Sjuk

2019-10-17 08:23 #0 av: Soligajag1

Hejsan !  

Vill meddela er poesi folk att jag är sjuk , migrän , yrsel . Jag kommer att vara borta härifrån några dagar för att må bättre . Glad 

Men ni kan gärna skriva en Novell till mig så blir jag glad Blomma

Soligajag1 

( bild från pixabay) 

HH Glad 

Anmäl
2019-10-17 08:33 #1 av: MonicaLagerquist

Krya på dig!

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-10-17 08:36 #2 av: wildfire

Krya på dig Soligajag1 Blomma

Anmäl
2019-10-17 09:01 #3 av: Magi-cat

Krya på dig! Blomma

"Livet är en gåva, tiden är till låns." P. Strang

Anmäl
2019-10-17 09:33 #4 av: Lona

Krya på dig! (Fast egentligen hoppas jag att du stuvar undan telefon + dator och vilar ordentligt! Med andra ord, att du läser det här när du mår bra igen. ❤️)

"Glass löser allt!" /Källa Glassgård, Öland
Toktantens dagbok - Om hästar, hundar och livet i största allmänhetBlomma

Anmäl
2019-10-17 10:04 #5 av: Wonnalesan

Krya på dig, usch för yrsel.KramasHjärta

En liten kort novell eller betraktelse till dig från WL-

De stod där i parken och iakttog varandra en lång stund.

Löven föll sakta från träden, det duggade och diset låg tätt mellan träden.

Så tog de trevande steg mot varandra och gjorde små glädjeskutt, en inbjudan till

lek på stela ben, två gamla damer som sett sina bästa dagar, lite raggiga och gråa om nosen. Stella var 15 år ca 120 människoår . Min Electra 13,5 år. De nosade och kelade lite med varandra. På stela ben skildes de åt, de stannade några gånger och vände sig om och såg på varandra till avsked, det var fint att se. De levde och det fanns glädje i deras gamla kroppar! Mindes de dagar då min Ella som hon kallas

Ha en bra dag alla!var en valp full av livslust, bus och glädje, så fort åren gick, men är fylld av tacksamhet för allt hon gett mig.

Önskar er alla en bra dag!BlommaWL

Anmäl
2019-10-17 10:13 #6 av: Lona

#5, Ja, den värme, kärlek och glädje vi får av våra fyrbenta familjemedlemmar kan inte skattas högt nog.
En liten Krya på dig - bild till Soligajag: Ett snart 30 år gammalt foto på min första hund Raskva och hennes Bästvän, labradoren Bullen. De växte upp tillsammans och var oskiljaktiga ända tills Bullen lämnade oss vid 14 års ålder. ❤️

"Glass löser allt!" /Källa Glassgård, Öland
Toktantens dagbok - Om hästar, hundar och livet i största allmänhetBlomma

Anmäl
2019-10-17 12:14 #7 av: Wonnalesan

Så fina vänner! Mvh/WLBlommaHund

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.