Annons:
Etikettpoesi-ifokus
Läst 301 ggr
Soligajag1
2019-10-17 08:23

Sjuk

Hejsan !  

Vill meddela er poesi folk att jag är sjuk , migrän , yrsel . Jag kommer att vara borta härifrån några dagar för att må bättre . 🙂 

Men ni kan gärna skriva en Novell till mig så blir jag glad 🌺

Soligajag1 

( bild från pixabay) 

HH 🙂

Annons:
MonicaLagerquist
2019-10-17 08:33
#1

Krya på dig!

Stolt ägare till fem La permer

wildfire
2019-10-17 08:36
#2

Krya på dig Soligajag1 🌺

Magi-cat
2019-10-17 09:01
#3

Krya på dig! 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Lona
2019-10-17 09:33
#4

Krya på dig! (Fast egentligen hoppas jag att du stuvar undan telefon + dator och vilar ordentligt! Med andra ord, att du läser det här när du mår bra igen. ❤️)


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Lussan20
2019-10-17 10:04
#5

Krya på dig, usch för yrsel.🤗❤️

En liten kort novell eller betraktelse till dig från WL-

De stod där i parken och iakttog varandra en lång stund.

Löven föll sakta från träden, det duggade och diset låg tätt mellan träden.

Så tog de trevande steg mot varandra och gjorde små glädjeskutt, en inbjudan till

lek på stela ben, två gamla damer som sett sina bästa dagar, lite raggiga och gråa om nosen. Stella var 15 år ca 120 människoår . Min Electra 13,5 år. De nosade och kelade lite med varandra. På stela ben skildes de åt, de stannade några gånger och vände sig om och såg på varandra till avsked, det var fint att se. De levde och det fanns glädje i deras gamla kroppar! Mindes de dagar då min Ella som hon kallas

Ha en bra dag alla!var en valp full av livslust, bus och glädje, så fort åren gick, men är fylld av tacksamhet för allt hon gett mig.

Önskar er alla en bra dag!🌺WL

Lona
2019-10-17 10:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#5, Ja, den värme, kärlek och glädje vi får av våra fyrbenta familjemedlemmar kan inte skattas högt nog. En liten Krya på dig - bild till Soligajag: Ett snart 30 år gammalt foto på min första hund Raskva och hennes Bästvän, labradoren Bullen. De växte upp tillsammans och var oskiljaktiga ända tills Bullen lämnade oss vid 14 års ålder. ❤️


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Annons:
Lussan20
2019-10-17 12:14
#7

Så fina vänner! Mvh/WL🌺🐶

Soligajag1
2019-10-17 16:56
#8

Tack så jättemycket för eran omtanke . Och den fina dikten #4 ❤️ Så goa vovvar # 6 ❤️🥰 Nu är jag hemma , va till lasarettet , fick en spruta sen hemskjuts, 😀❤️ Vilar ! Soligajag1 🌝

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: