Annons:
Etikettdela-med-dig-av-en-dikt
Läst 126 ggr
Soligajag1
10/21/19, 8:59 AM

Godmorgon 21 Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måndag morgon ! Va bara tvungen att ta in denna Novell , 🤣 Skrev den efter jag vart på Bion , Ni har väl alla sett den! 🤣 Biokväll Nu var det dags för denna Biokväll som jag längtat efter hela dagen : "En man som heter Ove" med Rolf Lassgård. Vi intar våra platser och sjunker ner i fåtöljerna med popcorn och dricka. Det surras till höger och vänster om oss. Nu kommer två 'surmulna' individer hinner jag tänka inom mig och självklart hade dem platserna bredvid mig. Skrattar gott för mig själv samtidigt som jag tittar på min vän och ler brett. Hon riktar blicken mot filmduken, nu börjar det. Jag kan inte med ord beskriva denna film på rätt sätt, man måste gå och se den själv. I ena stunden är den sorgsam medans i nästa så rolig att jag ligger raklång och garvar som en tok. Det va längesen jag varit på en film som är så rolig att hela biosalongen skrattar. Förutom två personer som sitter intill mig. Kvinnan vände sig åt mitt håll och stirrade på mig, jag bara skrattade ännu mer. Sitter här och skriver om denna händelse och skrattar på nytt åt dessa två personer. Jag älskar att ge mig hän och njuta av livet. Ni som inte sett denna film. Gå på den nu!! Den är så bra!! Värd varenda krona. Jag vaknar ibland utav olika scener jag minns från filmen och skrattar som en tok. Folk som ser mig just då tror säkert man har blivit utsläppt från psyket. Ett gott skratt förlänger livet! Soligajag1

HH 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: