Annons:
Etikettpoesi-ifokus
Läst 288 ggr
Soligajag1
2019-11-21 20:56

Stillhet och Lycka

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Stillhet och Lycka Sitter här i min "egen vrå" och njuter av varje minut, stillar mitt begär med dessa rader av konstlade ord. Vill ej förvränga ordens betydelse utan istället tar lyckan och stillheten vid så att kroppens tentakler får ro. Stressen spökar omkring dig medans allt ljud sluter sig kring ditt huvud som inte vill vara med längre. Är det såhär det känns när man har fyllt på till bristningsgränsen och fjädern till slut går av. . Hur ska man åter igen känna glädje , lycka , frihet, kärlek och orka ta itu med dessa element omkring dig. . Livet ter sig på olika sätt , ändock hade jag en underbar Jul och Nyår med far min som vaknade ur sin bädd hos mig med ett leende. När jag ser tillbaka på dessa dagar trillar en tår ned på kinden , älskade mamma , vad jag saknar dig! Nu vet jag vad en del av Lyckan består i , att min pappa haft en underbar och kärleksfull tid med sin dotter dessa dagar. Välkomnar denna dag med ett lugn och en inre ro. Blundar och ler i mjugg. Soligajag1 Mitt eget foto ! 😀❤️

HH 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: