Annons:
Etikettpoesi-ifokus
Läst 203 ggr
Soligajag1
2019-12-11 21:58

Önskar alla en God Natt 😴😀💤

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina älskade husdjur Dem kryper intill dig och vill bli klappade. Myser av välbehag och börjar brumma, tassarna trampas ner i tiger mysdjuret om och om igen. Krumbuktar med hela kroppen, svansen rörelser går fram och åter. Blundar och snusar , bufflar med huvudet åt dig för att än en gång vill bli smekt av din hand. Dessa varelser är så graciösa, renheten själv. Nu visar han matte hur han tvättar sig själv, klorna spretar ut som på ett lejon. Kom nu matte, jag vill ha mat. Du får inte ligga där och slöa längre. Den ena är grå medans den andra tiger randig i pälsen. Igår satt jag nästan maten i halsen i min egen vilostund. Min goa kisse kommer med en råtta i munnen, ville visa matte hur duktig han varit. La den på marken framför mig, jamade och tittade på mig. Är dem inte för goa säg. Gör matte sällskap på morgonens ljuva stund i solen. Lägger sig raklång och vrider sig som en orm. Utav minsta ljud så vänder sig huvudet till lätet, en kråka, en morgonvarelse på jakt. Svansen åker upp igen , står rakt upp. Snusar i luften efter någon godsak . Okej då, jag kommer . . Soligajag1

HH 🙂

Annons:
Magi-cat
2019-12-11 21:59
#1

Så mysigt! 🐱

God natt! 🙂😴


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Tarotstollan
2019-12-11 22:04
#2

Härligt, precis så är det!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: