Annons:
Etikettpoesi-ifokus
Läst 178 ggr
Soligajag1
2019-12-25 11:15

Juldagen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har klockan tickat iväg och jag har slagit mig ner i soffan medans ☕️ kaffet är på gång. Denna lugna fina Juldag ägnar jag mig åt att mysa med film och en 📖 bok ! Jag Önskar alla poeter en härlig och avkopplande Juldag ! 😀🎄🎅🏼❤️ Bilden tog jag hos min syster igår . ( Tomtarna bredvid öppna spisen har jag köpt) 🌹 Soligajag1

HH 🙂

Annons:
Lussan20
2019-12-25 11:22
#1

God fortsättning!

jag gör som du!

Läser skriver, ser på TV, tar en tupplur. Kanske en promenad, men vädret inbjuder inte till promenad.

Mvh/WL🌺

JMW
2019-12-25 11:33
#2

Visst är det lugnt. Inte ens fåglarna har någon fart idag. Det är väldigt lugnt vid matningen.
Jag själv sitter och myser med jobb. Har jobb som måste vara framme hos kund 8 januari och med så många dagar som går bort i posthanteringen så blir det lite kort om tid. 

Hade tänkt mig en promenad faktiskt. Vädret är helt okej för det så länge det inte regnar.

Soligajag1
2019-12-25 13:04
#3

#1 God fortsättning till dig med.

Så härligt . Då tänker vi likadant 🙂 

Det mesta är stängt idag här förutom livsmedels butikerna . Men jag klarar mig .  Funderar på att göra en till Janssons Frestelse . 👍

Kollar på en Julfilm nu på kanal Tv4 play . 🙂Så mysig.Christmas in Evergreen : Letters to Santa ❤️

#2 Inget Jobb för mig , Så skönt. 🙂

Tar en lätt lunch nu . Ingen Julmat .  Mysigt med en promenad. 🙂🌺Njut!

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: