Annons:
Etikettpoesi-ifokus
Läst 207 ggr
Soligajag1
12/28/19, 2:04 PM

E-bok på Adlibris

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan denna härliga Lördag ! Vart och storhandlat och plockat in allt efteråt ! Sedan landade jag i soffan , . Pust o stön, 😀🤨😜 Beställde en e-bok via Adlibris , toppen 👍 Nu ska här läsas ! Önskar er alla en mysig Lördag ! Brukar ni beställa böcker från Adlibris ? Soligajag1

HH 🙂

Annons:
Mooniq
12/28/19, 2:27 PM
#1

jag har beställt en e-bok och den är jag rejält nöjd med. lättare att läsa med plattan där man kan ställa nightvision - mörkbakgrund med vita/grå bokstäver. Det var längesen jag fastnade för en bok  men det är nog dags snart. jag ska kolla utbudet 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
12/28/19, 2:47 PM
#2

Jag har ju det så lyxigt att jag kan låna böcker via datorn så jag köper inga öht.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
12/28/19, 4:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

# 1 Va bra med en platta . Jag hade det förut , men den gick sönder . Perfekt att ställa in ljus , styrka och storlek på texten ! Nu läser jag via Laptopen. Ska kolla vad boken heter . Ha en trevlig läsning ! Anders de la Motte / Vintereld

HH 🙂

JMW
12/29/19, 9:56 AM
#4

Det var åratal sedan jag läste en bok så jag beställer ju såklart inga heller. Det är enbart ljudböcker som gäller. Utbudet hos Storytel räcker gott och väl och mer.

Upp till toppen
Annons: