Godmorgon Onsdag 7 Augusti
Godmorgon denna " mitt i veckan dag" Onsdag đ
Förr om Ă„ren hette det "Lill lördag" đ sen gick man ut med "gĂ€nget" och dansade av sig . đ Brukar ni gĂ„ ut och svĂ€nga era lurviga dĂ„ och dĂ„? Kanske blir en Ăl đ ikvĂ€ll , jag Ă€r ledig imorn .
Det Ă€r just nu 15 + och mot kvĂ€llen ska det bli 21 + ! Yeahhh. . âïžđ
( Typiskt , glömde skicka ivĂ€g denna đ)
Klev nyss innanför dörren, , pust och stön đ Vila tack! och lite mat! đ Ănskar er alla poeter en fin kvĂ€ller !
Soligajag1
( mitt eget foto)

HH đ
God kvĂ€ll fĂ„r jag sĂ€ga dĂ„. Visst hĂ€nde det att jag gick ut och dansade pĂ„ onsdagar nĂ€r jag var yngre! Det var roliga tider ⊠đ
Pasta blev det hÀr ocksÄ. Gott!
#1 GodkvÀll .
Ja, , hĂ€rligt !! Jag bara Ă€lskar att dansa ! đ
FörstÄr dig , det va roliga tider dÄ. .
Mums med pasta , , o sĂ„sen inte sĂ„ tung heller . med zucchini , aubergine, röd lök , champinjoner , buljong o riven ost . đ
HH đ
Vilken hĂ€rlig sĂ„s du gjorde đ
#3 Tackar ! đ SĂ„sen Ă€r till och med godare dagen efter tycker jag , dĂ„ har den liksom "tagit sig" đ eller vad man sĂ€ger , Mums ! Ăter denna idag med ! đ
Funderar att tillaga den pÄ jobbet med , inte alls jobbigt , fast jag Àr ledig sÄ brukar jag Äka in till stan , svÀnger in till jobbet en svÀng . En del dagar har jag till och med bakat nÄt ( fÄr betalt ) sÄklart.
Nu Ă€r jag sĂ„ sugen att göra denna sĂ„s för att den Ă€r vegetarisk ( killen som jobbar idag Ă€ter bara vegetariskt) đ men det finns en dag imorn med .
HH đ