Poesi iFokus

Poesi

Etikett: poesi-ifokus
LĂ€st 136 ggr
Soligajag1
0

Godmorgon Onsdag 7 Augusti

Godmorgon denna " mitt i veckan dag" Onsdag đŸ™‚ 

Förr om Ă„ren hette det "Lill lördag" đŸ˜‰ sen gick man ut med "gĂ€nget" och dansade av sig . đŸ™‚ Brukar ni gĂ„ ut och svĂ€nga era lurviga dĂ„ och dĂ„?  Kanske blir en Öl đŸ™‚ ikvĂ€ll , jag Ă€r ledig imorn .  

Det Ă€r just nu 15 + och mot kvĂ€llen ska det bli 21 + !  Yeahhh. . â˜€ïžđŸ‘ 

( Typiskt , glömde skicka ivĂ€g denna đŸ˜•) 

Klev nyss innanför dörren, , pust och stön đŸ˜“   Vila tack! och lite mat! đŸ™‚ Ă–nskar er alla poeter en fin kvĂ€ller ! 

Soligajag1 

( mitt eget foto) 

HH đŸ™‚

Tanita
1

God kvĂ€ll fĂ„r jag sĂ€ga dĂ„. Visst hĂ€nde det att jag gick ut och dansade pĂ„ onsdagar nĂ€r jag var yngre! Det var roliga tider 
 🙂

Pasta blev det hÀr ocksÄ. Gott!

Soligajag1
0

#1  GodkvĂ€ll .  

Ja, , hĂ€rligt !! Jag bara Ă€lskar att dansa ! đŸ‘

FörstĂ„r dig , det va roliga tider dĂ„. .   

Mums med pasta , , o sĂ„sen inte sĂ„ tung heller .   med zucchini , aubergine, röd lök , champinjoner , buljong o riven ost . đŸ™‚

HH đŸ™‚

Tanita
1

Vilken hĂ€rlig sĂ„s du gjorde 👍

Soligajag1
1

#3  Tackar ! đŸ™‚  SĂ„sen Ă€r till och med godare dagen efter tycker jag , dĂ„ har den liksom  "tagit sig" đŸ˜‰ eller vad man sĂ€ger ,  Mums !  Äter denna idag med ! đŸ™‚ 

Funderar att tillaga den pĂ„ jobbet med , inte alls jobbigt , fast jag Ă€r ledig sĂ„ brukar jag Ă„ka in till stan , svĂ€nger in till jobbet en svĂ€ng . En del dagar har jag till och med bakat nĂ„t ( fĂ„r betalt )  sĂ„klart. 

Nu Ă€r jag sĂ„ sugen att göra denna sĂ„s för att den Ă€r vegetarisk ( killen som jobbar idag Ă€ter bara vegetariskt)  đŸ™‚ men det finns en dag imorn med .

HH đŸ™‚