Poesi iFokus

Poesi

Etikett: undersökningar
LĂ€st 136 ggr
Soligajag1
1

Godmorgon Onsdag 18 December

Hejsan denna  Snöiga Onsdagsmorgon đŸ™‚ 

Har en del frĂ„gor angĂ„ende Julen âœš  

1: Är det viktigt att allt ska vara pĂ„ topp , dĂ„  menar jag  stĂ€dandet , pysslet , julklappar ? 

2:  Ger ni varandra kramar nĂ€r ni ses ? 

3:  Gillar ni / tar med en klackspark đŸ˜‰ om det blir en "röra" , lite oense ,  bus och stoj ? 

Skriv gĂ€rna ett Ă€rligt svar đŸ‘ För jag har vart med om nĂ„gra  Jular đŸ˜ƒ och skrattar gott Ă„t folk o fĂ€ đŸ˜‚ kan BE om ursĂ€kt om jag har fel.  Ger gĂ€rna Kramar Ă„t ALLA!! đŸ€— 

Soligajag1

HH đŸ™‚

JMW
1

Hej pĂ„ dig denna blĂ„siga onsdag. Det har regnat som tusan under tidiga morgonen och förmiddagen. 
GÀllande dina frÄgor.

1. Nej det Àr inte viktigt. StÀdandet Àr inte mer Àn vanlig veckostÀdning och julklappar har vi slutat med för mÄnga mÄnga Är sedan. Pysslet Àlskar jag. Det Àgnar jag mig Ät mest hela tiden kÀnns det som.

2. Klart vi kramas. De nÀrmaste alltsÄ.

3. Eftersom vi bara Àr tvÄ och firar inte med högvis av mÀnniskor sÄ blir det ingen röra eller oenighet. Vi har det lugnt, skönt och mysigt. Pappa kommer pÄ fika i mellandagarna och det Àr ocksÄ lugnt och skönt.

Soligajag1
0

# 1 Tack för dina svar ! 😀 Hos dig skulle jag kunna fira Jul och mĂ„ gott ! đŸ˜€đŸ„°đŸ‘ŒđŸœ Lugnt o Skönt! đŸŒč

HH đŸ™‚

JMW
1

#2 Hihi ja det skulle du kunna.

Under mÄnga Är nÀr barnen var smÄ och nÄgra Är sedan jag fyttat hit sÄ var det fullt ös pÄ julafton. Massa slÀktingar, barn, paket, papper. tjo och tjim. Det kÀnns som jag gjort det dÀr sÄ dÀrför uppskattar jag lugnet vi numera har.