Poesi iFokus

Poesi

Etikettpoesi-ifokus
Läst 207 ggr
Soligajag1
0

E-bok på Adlibris

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan denna härliga Lördag ! Vart och storhandlat och plockat in allt efteråt ! Sedan landade jag i soffan , . Pust o stön, 😀🤨😜 Beställde en e-bok via Adlibris , toppen 👍 Nu ska här läsas ! Önskar er alla en mysig Lördag ! Brukar ni beställa böcker från Adlibris ? Soligajag1

HH 🙂

Mooniq
1

jag har beställt en e-bok och den är jag rejält nöjd med. lättare att läsa med plattan där man kan ställa nightvision - mörkbakgrund med vita/grå bokstäver. Det var längesen jag fastnade för en bok  men det är nog dags snart. jag ska kolla utbudet 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
2

Jag har ju det så lyxigt att jag kan låna böcker via datorn så jag köper inga öht.

Stolt ägare till tre La permer

Soligajag1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 1 Va bra med en platta . Jag hade det förut , men den gick sönder . Perfekt att ställa in ljus , styrka och storlek på texten ! Nu läser jag via Laptopen. Ska kolla vad boken heter . Ha en trevlig läsning ! Anders de la Motte / Vintereld

HH 🙂

JMW
1

Det var åratal sedan jag läste en bok så jag beställer ju såklart inga heller. Det är enbart ljudböcker som gäller. Utbudet hos Storytel räcker gott och väl och mer.