Late night throwback
Hej och godnatt på er. Det var längesen jag hängde här på iFokus, men tänkte att jag skulle titta in igen. Vet inte riktigt varför, men jag känner för att dela med mig av sånt jag skrivit genom åren. Inte allt 🙊 Jag började skriva när jag var runt 14, men började inte publicera något eller ens nämna för någon att jag skrev, eller vad som för den delen ofta plågade mig. Dela gärna med er av era alster 🥰
/ Hanna, 26 år, gift, tvåbarnsmamma (-15 & -17)
”Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar”
Min trognaste vän hur ska jag få dig att förstå förstå att mörkret är min trognaste vän vän, kanske inte men det är han som besöker mig mest det är så lätt att bara vara men ändå så svårt hur orkar man andas existera hur orkar man sluta avskyr att jag älskar livet så
Depression - låt himmelens portar stängas och helvetet braka lös ty sargad har hon blivit lämnad under svartmålad sky alldeles ensam kvar
Ta mig ner - så gärna vill jag upp . kippa efter andan . men likt en snara har du mig i ett fast grepp . jag försöker . jag vill bara upp upp till ytan . för ett ögonblick . sen får du ta mig igen . snälla ta mig ner igen det är lättare där
Hejsan HMC , 😊 Tack för dina fina dikter ! 😊🌹 Soligajag1 Önskar dig en fin Söndag . 🌹
HH 🙂